مرجع چوب ایران

مرجع چوب ایران

فروش و قیمت انواع ام دی اف،های گلاس ،اچ دی اف ، پارکت لمینت،دیوارپوش،کابینت،لمبه،OSBT
مرجع چوب ایران

مرجع چوب ایران

فروش و قیمت انواع ام دی اف،های گلاس ،اچ دی اف ، پارکت لمینت،دیوارپوش،کابینت،لمبه،OSBT

فروش ام دی اف پلی گلاس آلویک

ام دی اف پلی گلاس آلویک ،ضد خش و شفافیت بی نظیر با ضخامت 18 میلیمتر می باشد .الویک یکی از بهترین انواع ام دی اف پلی گلاس اسپانیا می باشد .

ام دی اف لوکس آلویک یک محصول با تکنولوژی پیشرفته می باشد که تحت پروسه های مختلف صنعتی به شکل یک پانل تزئینی پلی گلاس ارائه میگردد، در حالی که سطوح دیگر با کاغذ تزئینی در همان طراحی را پوشش داده است. این محصول در مقایسه با دیگر محصولات جایگزین، دارای پاسخ های فیزیکی – مکانیکی بسیارعالی می باشد با تاکید بر مقاومت بالا در برابر خراش، کیفیت سطح و درخشش بالا.
ام دی اف پلی گلاس نیمن آلمان توسط پرس یک لایه شفاف 75 میکرونی از پلی استر بر روی یک سطح ام دی اف دو رو ملامین (در مقایسه با ام دی اف های ترک که یک رو ملامین می باشد برتری دارد) ساخته شده است.
ضخامت نهایی ام دی اف پلی گلاس نیمن 19 میلیمتر می باشد که کار کردن با آنرا در مقایسه با دیگر ام دی اف ها راحت تر و ایمن تر می سازد (ضمنا نوارهای مناسب آن با عرض22میلیمتر در کلیه رنگها موجود می باشد )

براساس آخرین بروزرسانی که توسط شرکت کوپر چوب پارسیان انجام شده است، محصولات آلویک که توسط این بازرگانی در ایران عرضه می شود در چهارچوب این دسته بندی استاندارد کارخانه آلویک معرفی می گردد.
• ام دی اف آلویک سری لوکس
• ام دی اف آلویک سرس زنیت
• ام دی اف آلویک سری سینکرون

معرفی محصولات شرکت آلویک ،قیمت ام دی اف آلویک ، فروش ام دی اف آلویک اسپانیا

تلفن: 4-77657613-021